Jumpa Rakan-rakan

Posted: February 26, 2009 in Uncategorized

Malam tadi aku pegi jumpa rakan-rakan aku di Iris Fx Studio dimiliki oleh saudara Zamrin Mohammad Timbalan Kelab Fotografi Kenyalang (KFK) .

Pada mula nya aku nak berjumpa bro Putat (www.kakigambar.com)  sebab nak hantar balik lensa yang aku pinjam untuk shoot CEO aku kawin. Ramai jugak kawan-kawan dari KFK yang hadir. Mereka buat sesi photo shoot model pada malam tadi tapi aku segan la nak join.

Aku tak shoot model malam tadi tapi aku shoot gelagat orang yang shoot. Aku meracunkan diri menggunakan lensa kawan aku saudara Ise. Tokina Mata Ikan (FishEye). Memang teracun lah sangat .

Best jugak menggunakan lensa tu . Memang lama sudah aku ingin mencuba dan akhirnya pada malam tadi aku berkesempatan mencuba. Harga pun boleh tahan jugak.

Satu hari nanti aku akan pasti memiliki lensa tersebut .

Jin’s @ Jin-X Empire

Freelance Photographer/ Jurugambar Bebas

Wedding Photography/Jurugambar Perkahwinan

Kuching, Sarawak

+6012.890.44.11

Comments
  1. wei, bila gik nak ajak aku gi street photog..??hehe

  2. glizzy says:

    Waahh, fish eye xleh tahan laa.. (,”)

Leave a Reply

