Cuti-Cuti Malaysia

Posted: March 19, 2009 in Uncategorized

Semalam Rabu 18 March 2009, aku bersama keluarga aku pergi bercuti di Damai Puri Kuching, Sarawak. Sebenarnya aku memang tak ada plan pun nak bercuti. Oleh kerana ada urusan tertentu aku mengambil cuti pada hari Rabu. Kebetulan pada hari selasa kakak aku menelifon aku mengatakan dia ada booking room kat Damai Puri selama 2 hari (isnin – selasa). Aku pun mengambil kesempatan untuk turut serta. Hari Selasa aku balik  awal sedikit dari biasa dan balik rumah kemas-kemas barang dan senjata aku serta membawa bini dan anak aku ke Damai Puri. Memang seronok sebab dapat bercuti dgn free. Bilik yang cukup selesa dan luas. Ingatkan nak shoot sunset tapi cuaca pada petang selasa tu hujan renyai-renyai dan tak dapat nak shoot . Sedikit gambar dari aku semasa aku dan keluarga aku kat Damai Puri. Klik pada gambar untuk melihat gambar yang lain.

Jin’s @ Jin-X Empire

Freelance Photographer/ Jurugambar Bebas

Wedding Photography/Jurugambar Perkahwinan

Kuching, Sarawak

+6012.890.44.11

Comments
  1. dead says:

    whew…nice blog….i mean photo journal

  2. Puteri Zanariah says:

    saya cari photographer dari sarawak di http://www.kahwinmall.com tak ada… kamu iklankan lah servis kamu kat situ… free shaja registernya…

Leave a Reply

