Zakaria dan Mahsuri

Posted: April 13, 2009 in Wedding

Cuti Umum pada jumaat yang lepas sempena ‘Good Friday’ (10 April 2009) membolehkan saudara kepada isteri aku mengambil kesempatan untuk membuat majlis Pertunangan beliau.

Zakaria adalah saudara kepada isteri aku, dan ini adalah tugasan tanpa bayaran, diulangai sekali lagi..tugasan tanpa bayaran.. aku hanya mampu memberi pertolongan apa yang termampu.Tapi ada dikalangan mereka memikirkan aku adalah jurugambar berbayar pada malam tersebut sebab lagak aku sudah cukup macam jurugambar yang berbayar.

Zakaria dan Mahsuri menemui jodoh melalui dari kakak ipar aku (isteri abang aku) hehehehe. Kakak ipar aku adalah orang yang bertanggungjawab menemukan jodoh mereka. Dari mereka berdua masih single sampai lah mereka berkawan dan berpacaran dan pada malam tersebut mereka mengikat tali pertunangan.

Ini adalah serba sedikit gambar yang aku ingin berkongsi bersama dan hari ni aku memang tak dapat nak upload kesemuanya kerana kepala hotak aku pening-pening dan pusing-pusing sejak pagi tadi. Tak larat nak upload banyak-banyak nanti boleh pitam aku dibuatnya. Esok-esok jer la aku upload gambar yang selebihnya .

Sekian Terima Kasih…

Jin’s,

Freelance Photographer/ Jurugambar Bebas

Wedding Photography/Jurugambar Perkahwinan

Kuching, Sarawak

+6012.890.44.11

Advertisements
Comments
  1. emalicious says:

    Berlagak kedak photographer berbayar! Tauk pun

    ahahaha…

    Investment nak oo.. molah free. sak kenak introduce.. hehe

  2. emalicious says:

    🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s