Adha@deha Vs Amelna@Mellna

Posted: May 4, 2009 in Wedding

Salam kepada pembaca semua. Setiap kali aku nak intro.. mesti aku akan tulis aktiviti hujung minggu, .sibuk di hujung minggu ..dan macam-macam lagi.

Kali ini aku tak sabar-sabar hendak mengupdatekan blog begambar aku kerana aku ingin berkongsi gambar kawan@sahabat aku telah selamat melangsungkan Majlis Pertunangan mereka berdua pada hari Sabtu, 2 Mei 2009.  Kawan lelaki aku bernama Adha@deha atau dikenali dalam web sebagai Sifoo atau Toriton.. Mungkin di kalangan kamu kenal atau pernah nampak nickname tersebut. Manakala pasangannya pula adalah Amelna@melna atau dikenali dalam web Mellna^Baybeh .

Kedua-dua pasangan tersebut adalah kawan aku sejak bertahun lamanya. Aku mengenali mereka pun dari zaman #IRC dan laman web www.pgx.com.my .

Lihatlah sendiri bagaimana ekspresi wajah kedua-dua mereka semasa sesi photoshoot. Sungguh gembira dan aku tak sabar menanti hari untuk menjadi Raja Sehari mereka berdua pada masa akan datang.

Klik pada gambar untuk melihat gambar selanjutnya.

Jin’s @ Jin-X Empire

Freelance Photographer/ Jurugambar Bebas

Wedding Photography/Jurugambar Perkahwinan

Kuching, Sarawak

+6012.890.44.11

Comments
  1. […] memang ditugaskan menjadi OP (Official Photographer) mereka dan dibantu oleh rakan aku encik Adha (Pertunangan Adha dan Amelna) […]

Leave a Reply

