Ajet & Yanie – June 09

Posted: June 19, 2009 in Wedding

Sekali lagi aku lambat update blog begambar aku ni disebabkan terlalu sibuk 2-3 minggu berturut-turut dengan editing gambar dan job-job yang sudah selesai.

Kali ini aku kongsikan bersama perkahwinan Ajet & Yanie bertempat di dewan Riverside Majestic Hotel atau dikenali sebagai Crown Plaza. Pengantin perempuan dengan panggilan manja -Yanie- adalah kakak kepada Efyza ( Izwan & Efyza ) rujuk pada artikel yang lepas.

Perkahwinan mereka sangat istimewa sebab dihadiri oleh orang-orang kenamaan seperti TYT Sarawak, Pehin Sri Tun dan lain-lain lagi. Majlis bermula pada jam 7.30 malam sehingga jam 11 malam dan sesi photoshoot selesai sehingga jam 12 malam.

Majlis tersebut dibantu oleh Aiok, dan Bro Zamrin. Terima kasih kepada mereka berdua sebab membantu aku dalam majlis yang besar ini.

Sedikit gambar-gambar yang aku inginkan kongsi bersama.

Jin’s @ Jin-X Empire

Freelance Photographer/ Jurugambar Bebas

Wedding Photography/Jurugambar Perkahwinan

Kuching, Sarawak

+6012.890.44.11

Comments
  1. hey_wati3 says:

    vvip wedding..nendak chantek jak gambar owh..(“,)

Leave a Reply

