Night Photography

Posted: December 15, 2009 in Uncategorized

Gambar pada malam hari mempunyai daya tarikan tersendiri. Sekarang ramai kawan-kawan jurugambar aku suka menggilai aktiviti fotografi pada malam hari.

Pada minggu lepas aku pun teringin nak buat aktiviti pada malam hari, dan aktiviti tersebut di sertai beberapa rakan aku dan pengambaran tersebut bertempat di hadapan pusat membeli belah iaitu Bangunan Tun Jugah .

Aku memilih lokasi tersebut kerana sebelum ini rakan-rakan aku pernah cuba di tempat yang sama dan hasilnya memang menarik disebabkan lampu-lampu kereta dan lampu-lampu bangunan yang bermacam warna dpt menghasilkan lagi lighting bokeh yang amat menarik.

Inilah hasil pada malam tersebut…. layan……..

Jin’s @ Jin-X Empire

Freelance Photographer/ Jurugambar Bebas

Wedding Photography/Jurugambar Perkahwinan

Kuching, Sarawak

+6012.890.44.1

Leave a comment